حسام بدران: درباره مرحله پس از جنگ غزه با هیچ طرف خارجی گفتگو نمی‌کنیم-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حسام بدران: درباره مرحله پس از جنگ غزه با هیچ طرف خارجی گفتگو نمی‌کنیم

یکی از اعضای ارشد جنبش حماس ضمن طرح پیشنهاد «دولت ملی و غیرحزبی» برای اداره نوار غزه و کرانه باختری پس از جنگ، تأکید کرد که مدیریت نوار غزه یک موضوع داخلی فلسطینی است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۲۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 12
کد خبر: ۲۴۹۵۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ «حسام بدران» از اعضای جنبش حماس گفت: ما این پیشنهاد را مطرح کرده‌ایم که پس از جنگ یک دولت شایسته‌سالار ملی و غیرحزبی اداره نوار غزه و کرانه باختری را به دست بگیرد.

بدران در ادامه افزود: مدیریت نوار غزه پس از جنگ یک موضوع داخلی فلسطین است و درباره مرحله پس از جنگ غزه با هیچ طرف خارجی گفتگو نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از جامعه جهانی می‌خواهیم که طرف مانع مذاکرات را تحت فشار قرار دهد و آن را مجبور به توقف تجاوز به غزه کند.

این عضو ارشد حماس تأکید کرد: استواری و استقامت مردم فلسطین و عملکرد قهرمانانه مقاومت تنها چیزی است که رژیم اشغالگر را وادار به تسلیم در برابر شرایط و حقوق مردم ما می‌کند.

این اظهارات بدران در حالی است که نتانیاهو پیش از این اعلام کرده بود هر توافق با حماس موقت بوده و نباید مانع از ادامه جنگ در غزه به منظور رسیدن تل آویو به اهدافش شود.

اهداف ۳ گانه رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ غزه نابودی حماس، آزادی اسرا، و در نهایت تبدیل کردن این باریکه به مکانی است که دیگر تهدیدی برای صهیونیست‌ها نباشد، اما پس از حدود ۱۰ ماه تا کنون هیچیک از این اهداف محقق نشده است./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار